Mijn Account is een persoonlijke omgeving waarin u heel eenvoudig kunt zien hoeveel tegoed u nog heeft en waar u het al aan besteed heeft. Bovendien kunt u hier ook uw pas blokkeren bij verlies of diefstal.
Ga naar Mijn Account en vul uw e-mailadres in. U ontvangt een mail met een link ter verificatie. Vul daarna uw gegevens aan en kies een wachtwoord. U kunt vanaf nu inloggen met uw account. Indien er meerdere personen in uw gezin een Ridderkerkpas hebben is het handig om de Ridderkerkpas van de hoofdpashouder te registreren, in zijn/haar Mijn Account omgeving zijn alle passen binnen uw gezin zichtbaar.
Om uw wachtwoord te wijzigen, logt u in op Mijn Account. Daar klikt u op ‘wachtwoord wijzigen’. Vul uw huidige wachtwoord in en vervolgens twee keer het nieuwe wachtwoord. Klik vervolgens op 'wachtwoord aanpassen'. Uw wachtwoord is nu gewijzigd. Let op: Uw nieuwe wachtwoord moet uit minimaal 8 karakters, waaronder tenminste 1 hoofdletter, 1 cijfer en 1 leesteken bestaan.
Ga naar Mijn Account en log in. U vindt daar een overzicht van het gebruik van uw Ridderkerkpastegoed en uw resterende tegoed.
Wanneer de kosten voor een activiteit van uw tegoed zijn afgeschreven ziet u dit in Mijn Account.
Bent u het niet eens met een bepaalde afschrijving? Ga dan naar de betreffende Ridderkerkpaspartner (aanbieder) en bespreek daar uw bezwaar en vraag de Ridderkerkpaspartner contact op te nemen met het Ridderkerkpasbureau, afdeling partners. Alleen de Ridderkerkpas partner kan bij het Ridderkerkpasbureau een verzoek tot annulering van de transactie (afschrijving) indienen.
Daarnaast stuurt u een mail naar info@ridderkerkpas.nl. In deze mail vermeld u uw naam, pasnummer (laatste 8 cijfers) en de gegevens van de afschrijving waar u het niet mee eens bent. Dat kan zijn de naam van de aanbieder, het afgeschreven bedrag en de reden waarom u het er niet mee eens bent. Ook vermeld u in de mail een samenvatting van uw contact/afspraak met de Ridderkerkpas aanbieder over de oplossing van deze afschrijving.
In de meeste gevallen is dit een van de ouders/verzorgers van het gezin. De hoofdpashouder hoeft niet per se de oudste binnen het gezin te zijn.
De hoofdpashouder kan in zijn/haar Mijn Account, de tegoeden en bestedingen van alle Ridderkerkpassen binnen het gezin inzien.